Állatorvos-szemész szakrendelő

Klapka Állatorvosi Rendelő – állatorvos-szemész szakrendelés

Szemészeti szakrendelésünk kialakításánál a legfontosabb szempont az volt, hogy az országban egyedülálló szemészeti központot hozzunk létre. Állatorvosi szemészeti központunk egy kiemelkedő vizsgálati eszközökkel felszerelt, valamint a legújabb diagnosztikai és gyógyítási eljárásokat alkalmazó rendelő.

Állatorvos szemészet területre szakosodott team

Központunk vezetője, dr. Fenyves Ildikó, a kisállat szemészet elismert szakembere.  Az általa felépített csapatunk az állatorvos-szemész szakterületet jól ismerő és képzett orvosokból és asszisztensekből áll.

A legújabb diagnosztikai és gyógyítási eljárások

A folyamatos szakmai képzések tapasztalatai alapján a legújabb magyar és külföldi kutatások eredményeit alkalmazzuk. Folyamatosan a legmodernebb szembetegség diagnosztikai eljárásokat és a legújabb állatorvos szemészet gyógyítási eljárásokat alkalmazzuk.

Speciális szemészeti műszerek és eszközpark

Állatorvos szemészeti rendelőnk a hagyományos diagnosztikai lehetőségek mellett speciális eszközökkel is felszerelt. Kimondottan a kutya szembetegség és a macska szembetegség széles területének felismerését lehetővé tevő műszerparkkal rendelkezünk. Egy átlagos állatorvos rendelőben ezek nem feltétlen állnak rendelkezésre.

Egyedülálló szemészeti műtéti eszközök és műtéti protokoll

Új szemészeti műtőnkben már lehetőség van egyes mikrosebészeti szemészeti beavatkozások elvégzésére is. A Takagi OM 8 mikroszkóp beszerzése hazánkban egyedülálló az állatorvosi rendelők között. Ez a speciális, szemsebészetre beállított műtő mikroszkóp lehetővé teszi a legújabb műtét eljárások alkalmazását.

A különleges mikroszkóp mellett még számos modern eszköz áll rendelkezésünkre új műtőnkben. Ezek az eszközök és a különleges műtéti protokoll teszi lehetővé, hogy a kisállatokat teljes fájdalomcsillapítás mellett sokkal kisebb szervezeti terhelés érje.

Kevesebb fájdalom és gyorsabb gyógyulás

A különleges eszközök, modern műtő, a speciális eljárások és a magasan képzett személyzet miatt sokkal kevesebb fájdalom és gyorsabb gyógyulás várható.

Állatorvos-szemészet szakrendelés:

+3630 263-7762
INFO@ALLATORVOS.NET
Útvonaltervezés »

Rendelési idő:
Hétfő: 09:00-19:00
Kedd, csütörtök: 10:00-18:00
Szerda, péntek: 10:00-20:00
Szombat: 09:00-19:00 (csak sürgősségi/ügyeleti szemészet)